°°°° افغانستان قلب جهان °°°°

جمهوری اسلامی افغانستان

°°°° افغانستان قلب جهان °°°°

جمهوری اسلامی افغانستان

قومیت و مذهب مردم افغانستان

 

 

قومیت و مذهب مردم افغانستان  

 

 

نام قوم   .  زبان            

هزاره : فارسی دری      .شیعه. عده کمی سنی

 

پشتو : پشتو و اردو      .. سنی  و عده کمی شیعه

 

تاجیک : فارسی دری..    سنی و  عده کمی شیعه

 

ازبک :ازبکی و ترکی     سنی

 

عرب: ....    شیعه و ...

 

ترکمن : ترکمنی ..............

  

این اقوام زبان و لهجه خاص خود را دارد

نظرات 2 + ارسال نظر
مرضیه یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ب.ظ http://shab-e-barani.blogsky.com

سلام و ممنون از دعوتت دوست من.

من از بسته های یک ماهه ی ایرانسل استفاده می کردم به نظر به صرفه بود. ضمنا گوشی را به کامپیوتر وصل می کردم که راحت تر باشه.

مطلب جالبی بود.

موفق و موید باشی

معصومه حسینی(الهه ی اردیبهشت) یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ب.ظ http://masoumeh20.persianblog.ir

سلام هموطن...
ممنون از وب جالبت.همین که یکی پیداشدودرموردملیتهای کشور عزیزمون افغانستان تحقیق کرد جای شکر داره!
اخه من خودم از شیخ علی هستم ولی هرجاخودم رو معرفی میکنم کسی زادگاه آباواجدادیمو نمیشناسه:-(
خوشحال میشم آپم کنید.شب خوش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد