°°°° افغانستان قلب جهان °°°°

جمهوری اسلامی افغانستان

°°°° افغانستان قلب جهان °°°°

جمهوری اسلامی افغانستان

راستی داشتم افتتاحیه المپیک ۲۰۱۲ میدیدم

 

راستی داشتم افتتاحیه المپیک ۲۰۱۲ میدیدم

 

اول کشور یونان اومد دوم کشورم افغانستان نمیدونی که چه حس خوبی بهم دست داد همچین حسی  

 

سالهای سال بود که نداشتم یک لحظه فکر کردم تو استادیوم هستم و فریاد کشیدم و دستمو تکون می دادم هیهی هیه یه هیه ه

نظرات 2 + ارسال نظر
مصطفی شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ب.ظ http://hazare.blogsky.com

سلام برارخوبی؟
عجب برادری خوبی دارم که من دوهفته نبودم ازم خبرنگرفتی
که هیچ بازهم شاکی هستی؟؟!!!؟؟
من هیچ وقت شمارافراموش نمی کنم براردم عزیزم گلم قندم
ولی من نبودم الان هم شاید دیگه تامدتی نتونم بیام نت
اگرخبرگرفتی دیرجواب دادم ازم دلگیرنباش
روزه نمازات قبول التماس دعا دارم منوفراموش نکن
موفق باشید

محتاجیم به دعا

مصطفی شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ب.ظ http://hazare.blogsky.com

درضمن ورد ورزشکاران وحضورکشوری عزیزمون افغانستان برعموم هموطنان مخصوصا شما جوان آینده سازکشورم تبریک باشه به امید وآرزوی موفقیت برای همه شون .

همچنین
ان شا الله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد