°°°° افغانستان قلب جهان °°°°

جمهوری اسلامی افغانستان

°°°° افغانستان قلب جهان °°°°

جمهوری اسلامی افغانستان

از افغانستان در پار المپیک تنها یک ورزشکار در رشته وزنه برداری

در مسابقات پاراالمپیک که قرار است در ۲۹ آگوست/ اوت آغاز شود، حدود ۴۲۰۰ ورزشکار از ۱۶۵ کشور در رشته های مختلف با هم رقابت خواهند کرد.

از افغانستان در این مسابقات تنها یک ورزشکار در رشته وزنه برداری شرکت دارد.

فهیم رحیمی ۲۹ ساله که در چهارم سپتامبر در رشته وزنه برداری رقابت خواهد کرد.

او زمانی که ۱۳ سال داشت پایش را در اثر انفجار مین کنار جاده که از زمان جنگ‌های داخلی باقی مانده بود، از دست داد.

 

فهیم رحیمی زمانی که ۱۳ سال داشت پایش را در اثر انفجار مین کنار جاده که از زمان جنگ‌های داخلی باقی مانده بود، از دست داد.

آمار دقیق و رسمی در مورد شمار معلولان افغانستان وجود ندارد. گزارشهای سازمان‌ها و نهاد های بین المللی در این زمینه ، از موجودیت ۸۰۰ هزار تا ۲ میلیون معلول در افغانستان را نشان می‌دهد.

خادم الدین الله‌یار، رئیس کمیته پاراالمپیک افغانستان، که به لندن آمده است می گوید که در افغانستان حد اقل یک میلیون معلول از بازمانده های جنگ های داخلی زندگی می کنند و بیش از ۷۰۰ هزار هم طی جنگ های چند سال اخیر با طالبان معلول شده اند

نظرات 4 + ارسال نظر
علی جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:02 ب.ظ http://www.justafg.blogfa.com

سلام دوست من...به امیدموفقیت این دلاور...امادوست من بهتر نیست رنگ این پست را عوض کنی چون نوشته هایش زیاد مشخص نیست خوشحال میشم به منم سر بزنی

سلام
وب خوبی داری هموطن
این بلاگفا هم گندشو در اورده نظرات منو تایید نمیکنه یعنی کد نظرات ظاهر نمیشه

علی شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:03 ب.ظ http://www.justafg.blogfa.com

سلام دوست من خوشحال شدم اومدین...بله درست میگید کد نظرت شما ظاهر نمیشودمثل اینکه اصلا نظر ندادید

سلام
دوست عزیز
من اومدم نظر بدم
هر چی منتظر موندم کد ظاهر نشد تا نظرم برای شما ارسال بشه
باور کنید این مشکل کلافم کرده ۲ سالی میشه که این کد نظرات تو بلاگفا اصلا برای من ظاهر نمیشه اگه شما دلیل شو میدونید راهنماییم کنید

علی یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ب.ظ http://www.justafg.blogfa.com

منم نمیدونم اما فکر کنم یک وبلاگ دیگه ازسایت بلاگفا درست کنی؟این مشکل حل میشود

سلام
من خوبم شما چطور ؟

abji narges سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ق.ظ

man azat shomare telefon mikham/lotfan be ein id payam bezar shomarato saradara@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد