°°°° افغانستان قلب جهان °°°°

جمهوری اسلامی افغانستان

°°°° افغانستان قلب جهان °°°°

جمهوری اسلامی افغانستان

۲ قومیت مردم افغانستان

 

 

قومیت مردم افغانستان  

 

 

نام قوم   .  زبان            

هزاره : فارسی دری 

 

پشتو : پشتو و اردو 

 

تاجیک : فارسی دری

 

ازبک :ازبکی و ترکی

 

عرب: ....

 

ترکمن : ترکمنی

  

این اقوام زبان و لهجه خاص خود را دارد

نظرات 2 + ارسال نظر
مرضیه چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:27 ب.ظ http://shab-e-barani.blogsky.com

سلام آقا رضا
مگه می شه شما از یادم بیرید؟

یه مدتیه با Dial up میام نت واسه همین زیاد توی وبلاگ های دوستان نمی تونم برم. خودت که می دونی سرعتش خیلی داغونه.

اما از ائنجایی که غایب بودم تا الان، همه را خوندم. خیلی برام جالب بود به ویژهاقوام مردم افغانستان.

پاینده باشی دوست من

بهزاد چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ http://barayekurosh.blogfa.com

سلام و درود
از وبلاگ شما دیدن کردم
نه تنها زیبا بلکه پر محتواست
من از طرف همه ی مردم ایران به شما آفرین می گم
چون شما در حال تلاش برای سربلندی کشورتان هستید
منتظر حضور گرمتان هستم
سبز باشید
یا علی
به امید رهایی افغانستان از چنگال ستمگران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد