°°°° افغانستان قلب جهان °°°°

جمهوری اسلامی افغانستان

°°°° افغانستان قلب جهان °°°°

جمهوری اسلامی افغانستان

جمعیت و پراکندگی ... در افغانستان

 

جامعه افغانستان را باید جامعه ای روستایی در نظر گرفت زیرا که روستاهای این کشور 77 درصد جمعیت را در خود جای داده اند و جمعیت شهرنشینان از 23 درصد تجاوز نمی کند. تراکم جمعیت این کشور در حدود 40 نفر در هر کیلومتر مربع است که از این حیث افغانستان در میان 255 کشور رتبه 153 ام را دارد و در نیمه پایین جدول نسبت تراکم جمعیت قرار میگیرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
مصطفی یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ب.ظ http://hazare.blogsky.com/

سلام برادر خوبم
خیلی ممنون شما به من لطف دارین درضمن عجب قسمی خوردی
نه بحث قبض تلفن نبود من اشتراک وایمکس دارم ماهی ۱۲۰۰۰هزارتومان مشکلی نت ندارم موضوع چیزی دیگری بوداگرشعری که گذاشته بودم انتهای پستم گذاشته بودی متوجه می شدی ک چرابانت قهرکرده بودم !!!!؟
اره دیگه اشتباه هم می گی دیگه چون ۲۷۰۰۰ هزار را نویشتی ۲۷۰۰۰۰ هزار تومان این اشتباه نیست !!!!؟

مصطفی یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ب.ظ http://hazare.blogsky.com/

سلام نه داداش میام نگران نباش تا نفس میاد فراموش تون نمی کنم
خاطرجمع
اره اگراین هم حمایت می کرد دیگه هیچی !!!؟
باز افغانستان می شد همون زمان عبدالرحمن و....!!
این کارش خوب شد گرچه کم بود ولی بازهم خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد